Η αρχική ιδέα μιας επιχειρηματικής προσπάθειας, σχετίζεται συνήθως, είτε με αντικείμενα που μας είναι γνωστά, είτε με άλλα που μας ευχαριστούν, είτε συνδέονται με άλλες δραστηριότητες που ήδη κάνουμε.
Σημαίνει αυτό ότι επειδη εμείς μπορούμε να φτιάξουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, ότι θα ενδιαφέρει και την αγορά, ότι θα υπάρχουν αγοραστές και μάλλιστα στις τιμές που έχουμε σχεδιάσει;
Μήπως πρέπει να βγούμε στην αγορά και να ρωτήσουμε, να δούμε τι κάνουν οι άλλοι και πως, να ρωτήσουμε τι σκέφτονται οι πελάτες, τι τους αρέσει και τι όχι.
Με την κατάλληλη έρευνα θα αποφασίσουμε για ποια προϊόντα και υπηρεσίες υπάρχει χώρος στην αγορά, τι ποιοτικά χαρακτηριστικά ταιριάζουν στους πελάτες μας και σε ποιες τιμές μπορούν να τοποθετηθούν τα προΊόντα μας.
Ποιο είναι το προφίλ των πελατών μας και ποιες οι αγοραστικές τους συνήθειες. Με ποιο τρόπο μπορούμε να τους προσεγγίσουμε και ενημερώσουμε; Ποια είναι τα κατάλληλα κανάλια διανομής και προώθησης;
Είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε οικονομικά την τοποθέτησή μας στην αγορά, το κόστος κτήσης ενός πελάτη που λογικά είναι ήδh ικανοποιημένος από κάποιον ανταγωνιστή;
Όντας έτοιμοι να προωθήσουμε τα προϊόντα και υπηρεσίες μας θα αναζητήσουμε μαζί τον καλυτερο συνδυασμό φυσική και ψηφιακής προώθησης με σκοπό τόσο τη βραχυπρόθεσμη όσο και την μακροπρόθεσμη προσέγγιση υποψηφίων πελατών.