Η ψηφιακή αγορά βρίσκεται ένα κλικ μακρυά, δείχνει προσιτή και εύκολα προσβάσιμη σε όλους. Είναι όμως έτσι; Δεν είναι κι αυτή μια ανταγωνιστική αγορά, όπου όλοι επιχειρούν; Πως μπορούμε να διακριθούμε σε αυτήν την αγορά, να είμαστε καλύτεροι από τους άλλους, να επιτύχουμε;
Τα κόστη διαφήμισης στην ψηφιακή αγορά διαμορφώνονται σύμφωνα με την παγκόσμια ζήτηση και η συγκεκριμένη στόχευση σε πολύ συγκεκριμένες αγορές και χαρακτηριστικά πελατών είναι αυτή που μπορεί να μας προφυλάξει από την σπατάλη πόρων, ενέργειας και χρήματος.
Οι αλγόριθμοι λειτουργίας των μηχανών προώθησης αλλάζουν συνεχώς και η παρακολούθηση των συγχρονων τάσεων της αγοράς είναι στοιχείο απαραίτητο για την επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
Ο υποψήφιος πελάτης, έχει τα ίδια χαρακτηριστικά που αναγνωρίζουμε όταν μας επισκέπτεται στο κατάστημά μας. Θα πρέπει να απευθυνθούμε σε αυτόν συγκεκριμένα αν θέλουμε να μας ακούσει.
Οι συγχρονες τεχνολογίες δημιουργούν συνεχώς νέους τρόπους παρουσίασης και δίνουν λύσεις σε προβλήματα που έψαχναν για απάντηση πολλά χρόνια. Οι επισκέπτες – πελάτες εκπαιδεύονται σε νέους τρόπους παρουσίασης και εμείς δεν πρέπει να υστερούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μια καθετοποιημένη ροή πληροφορίας που απευθύνεται τόσο σε αυτόν που μας επισκέπτεται πρώτη φορά, όσο και σε κάποιον επαναλαμβανόμενο πελάτη μας είναι το ζητούμενο, που δεν πρέπει να ξεχνάμε όταν αναζητούμε την απαραίτητη αισθητική πρωτοπορία.
Και αν καταφέρουμε να κερδίσουμε την προσοχή του υποψήφιου αγοραστή θα πρέπει να του στείλουμε ένα σαφές, κατανοητό και πλήρες μήνυμα σε σχέση με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε.